Adăugarea ceaiului verde și a legumelor verzi la dieta mediteraneană tradițională ar putea încetini îmbătrânirea creierului mai eficient, potrivit unui nou studiu realizat de cercetătorii de la Universitatea BGU din Israel.
Reclamă
Adăugarea ceaiului verde și a legumelor verzi la dieta mediteraneană tradițională ar putea încetini îmbătrânirea creierului mai eficient, potrivit unui nou studiu realizat de cercetătorii de la Universitatea BGU din Israel.